2011. július 28., csütörtök

Kezdésnek...(:


~ ...És mint homokszemek közt a gyémánt , én feltűnök a zajban... ~










~ Ha tudod mondd meg ki vagyok! De nem ismersz , csak egy árnyékot belőlem , csak egy darabot... ~


















~ Van egy apró , elvarázsolt , külön kis világ.Ami csak a tiéd és csak az enyém ; a miénk , a a kettőnké , közös.Csak te értted , és csak én érttem , csak mi.Ketten.Más senki ezen a Földön.Saját Napunk , a szeretetünk ragyogja be , saját csillagaink a mosolyaink diszítik az egét.A Hold , mely éjszaka világít a bizalom kettőnk között.A levegő , mely nélkül meghalnánk a tudat , hogy létezel nekem és , hogy létezem neked.A víz , mely életben , tart : a sok kedves szó , melyekkel egymáshoz szólunk.Mindezek együttesen táplálnak minket , és bennünk egy érzést : barátok vagyunk mindörökké ~ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Zene (:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com